# Circuit Cardiorespiratory Training

ΚΥΚΛΙΚΗ ΚΑΡΔΙΟΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ Δεν είναι λίγοι αυτοί που βαριούνται φρικτά τον διάδρομο στο γυμναστήριο (όπως εγώ) ή ακόμα και το outdoor τρέξιμο σε κάποιο γήπεδο , θάλασσα κλπ κλπ , με αποτέλεσμα σιγά σιγά να αφήνουν τελείως την αερόβια προπόνησή τους. Το πόσο σημαντική είναι η αερόβια προπόνηση το ξέρουμε όλοι , διότι μιλάμε για

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


# Η Προπόνηση Που θα σε Απογειώσει !

Κάνε τα 2 παρακάτω Workouts  εναλλάξ , 3-4 φορές την εβδομάδα με μία μέρα ξεκούραση ανάμεσά τους. Εκτέλεσε τις 4 πρώτες ασκήσεις (ενδυνάμωση) σε κυκλική μορφή και τις 2 τελευταίες (αερόβια) σε super set. Έχεις 2 τρόπους για να εκτελέσεις τις ασκήσεις. Α) Κάνε την κάθε άσκηση για 60 sec με 15 sec ξεκούραση ανάμεσα

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


# Μυς Στο 100%

Εξαφάνισε το λίπος με 5 super ασκήσεις !! Κάνε την προπόνηση σε κυκλική μορφή , εκτελώντας τη μία άσκηση μετά την άλλη , με 15 sec ξεκούραση ανάμεσά τους. Ξεκίνα με 10 επαναλήψεις στην κάθε άσκηση και πρόσθετε 2    επαναλήψεις / άσκηση  σε κάθε κύκλο. Στόχος σου είναι οι 5 κύκλοι , αν φτάσεις

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ