# Η Προπόνηση που θα σε βάλει στο Παιχνίδι , Χωρίς Δικαιολογίες !

Μια γρήγορη και αποτελεσματική προπόνηση που μπορείς να κάνεις παντού. Θα χρειαστείς μόνο ένα ζευγάρι βαράκια. Δεν έχεις δικαιολογία πια. Ένας λόγος παραπάνω , το καλοκαίρι που πλησιάζει ! Κάνε την προπόνηση 3 φορές την εβδομάδα , με 1 μέρα ξεκούραση ανάμεσα στην κάθε μία. Στον πρώτο κύκλο κάνε τις ασκήσεις τη μία μετά την

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


# Ποια είναι η ιδανική ώρα της μέρας για προπόνηση ;

Κάν΄ το όπως σου αρέσει !! Υπάρχουν προπονητές που ορκίζονται ότι η γυμναστική το πρωί είναι πιο ωφέλιμη, γιατί αυξάνει το μεταβολισμό όλη την υπόλοιπη μέρα, χαρίζει ενέργεια και πνευματική εγρήγορση για τις επαγγελματικές υποχρεώσεις και διατηρεί υψηλά τη διάθεση μέχρι το βράδυ. Άλλοι προπονητές θεωρούν ότι αργά το απόγευμα -μετά από όλες τις υποχρεώσεις

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


# Τροφές γεμάτες πρωτεΐνη (high protein food)

# 1: Αυγά Πρωτεΐνη σε 100γρ: 13γρ 1 ασπράδι αυγού (33γρ): 4γρ Πρωτεΐνη σε αναλογία θερμίδων: 1 γρ πρωτεΐνης σε 4,4 θερμίδες. #2: Γαλοπούλα – Κοτόπουλο (φιλέτο) Πρωτεΐνη σε 100γρ: 30γρ (μέσος όρος) Μισό στήθος (306γρ): 92γρ Πρωτεΐνη σε αναλογία θερμίδων: 1 γρ πρωτεΐνης ανά 4,5 θερμίδες Κοτόπουλο: Το στήθος κοτόπουλου (58 γρ) παρέχει 17γρ

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


# Super Sets , ΔιSets , Giant Sets , Drop Sets. Τι είναι , πως δουλεύουν , πως εφαρμόζονται.

Οι πρώτοι μήνες στο γυμναστήριο συνοδεύονται , ως επί το πλείστον , από πολύ καλά αποτελέσματα. Το σώμα αρχίζει να δείχνει διαφορετικό , αυξάνοντας τη μυϊκή μάζα. Μετά απο ένα διάστημα ο ρυθμός ανάπτυξης μειώνεται , οδηγώντας σταδιακά προς ένα πολύ σημαντικό παράγοντα , το προπονητικό Τέλμα (στασιμότητα) . Η κατάσταση αυτή αφορά συνήθως μέσους ασκούμενους , οι οποίοι

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


# Ένα καθημερινό πρόγραμμα ενδυνάμωσης με στόχο τη μυική υπερτροφία

Η ιδέα εδώ είναι split της μίας μυικής ομάδας για πέντε μέρες την εβδομάδα. Εκτελείς έναν περιορισμένο αριθμό ασκήσεων στο εύρος των 8-12 επαναλήψεων με μικρά διαστήματα ανάρρωσης μεταξύ των σετ. Η προπόνηση αυτή απευθύνεται κυρίως σε άτομα μίας Α προπονητικής εμπειρίας , σε άτομα με περιορισμένο χρόνο και σε άτομα που χρειάζονται την αύξηση

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


# Ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσεις τη μέρα σου διαφορετικά !

Αν είστε από αυτούς που ξυπνάν το πρωί πιασμένοι και πονώντας παντού , χωρίς να μπορείτε να κουνηθείτε σαν άνθρωποι , μια πολύ εύκολη λύση είναι η πρωινή άσκηση. Αφιερώστε λίγα λεπτά από το πρωινό σας  για να «ξυπνήσετε» το σώμα σας και πραγματικά θα αλλάξει η μέρα σας. Ενεργοποιήστε τον μεταβολισμό σας, σφίξτε το σώμα σας

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


# 10 Μύθοι & Αλήθειες γύρω από τους Κοιλιακούς !

  Πολλά έχεις ακούσει , πολλά έχεις διαβάσει , μάθε τι πρέπει να κάνεις τελικά !   Μύθος 1ος Τα πολλά ροκανίσματα και οι διπλώσεις παίζουν τον κυρίαρχο ρόλο στην ανάδειξη των κοιλιακών. Η αλήθεια Από τους μεγαλύτερους μύθους γύρω από τους κοιλιακούς. Κατά σειρά σπουδαιότητας οι ακόλουθοι παράγοντες είναι που παίζουν τον πιο σημαντικό

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


# Ξυπνήστε τον μεταβολισμό σας , αυξήστε τις καύσεις.(2)

Τα μαθηματικά του μεταβολισμού Ο υπολογισμός του βασικού μεταβολικού ρυθμού γίνεται με μηχανήματα άμεσης ή έμμεσης θερμιδομετρίας, με το άτομο ξαπλωμένο, ήρεμο, ελαφρά ντυμένο, σε άνετο θερμικό περιβάλλον (20-25° C), και πραγματοποιείται τουλάχιστον 12-14 ώρες από το τελευταίο γεύμα. Όμως, μπορείτε να τον υπολογίσετε και μόνοι σας χρησιμοποιώντας τους μαθηματικούς τύπους που σας παρουσιάζουμε. Η

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


# Ξυπνήστε τον μεταβολισμό σας , αυξήστε τις καύσεις.

Μπορείτε να χάσετε τα παραπανίσια κιλά που σας ταλαιπωρούν χωρίς κόπο, «ξυπνώντας» τον μεταβολισμό σας. Ευτυχώς, υπάρχουν τρόποι για να το πετύχετε και μάλιστα περνούν από το χέρι σας. Διαβάστε όσα ακολουθούν και μάθετε πώς να το καταφέρετε. Ενότητα 1η: Ξεκινώντας από τα βασικά Τι είναι ο μεταβολισμός; Ο όρος βασικός μεταβολικός ρυθμός αναφέρεται στο

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


# Οι καλύτερες & οι χειρότερες επιλογές πρωινού , για να ξεκινήσετε τη μέρα σας !

Αυτά που πρέπει να προσέχουμε κυρίως στο πρωινό μας είναι: -να έχει μεγάλη θρεπτική και μικρή θερμιδική αξία και – να κρατά σταθερά κατά το μάλλον ή ήττον τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα μας. Έτσι διατηρούμε υψηλά επίπεδα ενέργειας χωρίς σκαμπανεβάσματα και αποφεύγουμε τα φαινόμενα υπνηλίας. Οι τροφές μας θα πρέπει να είναι ανεπεξέργαστες,φυσικές

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ