# 12 ΛΕΠΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΒΑΛΟΥΝ ΦΩΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΜΥΣ ΣΟΥ !

Ένα πρόγραμμα 12 λεπτών με ασκήσεις Bodyweight (βάρος σώματος) , το οποίο μπορείς να εκτελείς είτε συμπληρωματικά σε κάθε προπόνηση , είτε τις μέρες που δεν πας γυμναστήριο. WorkOut 30 sec SIDE PLANK (R) 30 sec SIDE PLANK (L) 30 sec PUSH UPS   30 sec SPIDER LUNGE με Στροφή     30 sec PLANK TO

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


# THE FAT KILLER WORKOUT

Ένας τρομερός συνδυασμός ασκήσεων ενδυνάμωσης & Cardio σε κυκλική μορφή , θα σου δώσει το σώμα               που ποθείς !! Μην αφήνεις τις ουρές στους διαδρόμους να καθυστερήσουν τη μείωση του βάρους σου. Αυτή η προπόνηση έχει ως στόχο να »καταστρέψει» όσο το δυνατόν περισσότερες θερμίδες μέσα σε 45 λεπτά.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


# TRX Workout : Κάψε λίπος & χτίσε μυς

ΟΔΗΓΙΕΣ : Εκτελέστε τις ασκήσεις σε κυκλική μορφή τη μία μετά την άλλη. Κάνετε όσες επαναλήψεις μπορείτε σε 30 δευτερόλεπτα για κάθε άσκηση , με διάλειμμα , το χρόνο που χρειάζεται για να πάρετε θέση. Πραγματοποιήστε 2-4 κύκλους. THE WORKOUT 1)  TRX Single-Leg Row 2)   TRX Single-Leg Lunge & Hop 3)  TRX Bridge Press 4)   TRX Knees to Chest 5) 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


# Η ΕΞΥΠΝΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΒΡΕΦΙΚΗΣ ΠΟΥΔΡΑΣ

Φορώντας τα αθλητικά μας παπούτσια , αρκετές ώρες μέσα στη μέρα (γυμναστήριο , περπάτημα-τρέξιμο , βόλτα κλπ.) ο εξαερισμός των ποδιών μειώνεται , με αποτέλεσμα να μυρίζουν τα πόδια μας αλλά και τα παπούτσια αρκετά ενοχλητικά για εμάς και τους άλλους. Οι ανεπιθύμητες οσμές των παπουτσιών δημιουργούνται από βακτήρια τα οποία αναπτύσσονται στα παπούτσια λόγω της

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


# ΕΡΕΥΝΑ : YOGA & Καρκίνος του Μαστού !

Οι yogis έχουν άλλο ένα λόγο να τη θεωρούν καλύτερη μορφή άσκησης, αφού όπως έδειξε μία πρόσφατη έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Journal of Clinical Oncology, συνεδρίες yoga 90 λεπτών την εβδομάδα για 3 μήνες μειώνει τη σωματική κόπωση κατά 57%. Και το καλύτερο είναι πως τα θετικά της οφέλη στο σώμα συνεχίζουν για μήνες από

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ