# Γυναίκες και γράμμωση

Ας έρθουν τα πράγματα στη θέση τους. Σταμάτα να κοπιάζεις άδικα !! Oι συντριπτικά περισσότερες γυναίκες επιθυμούν τη γράμμωση αλλά φοβούνται την υπερβολική μυϊκή μάζα. Σας διαβεβαιώ με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο ότι δεν πρόκειται να αντιμετωπίσετε αυτό το πρόβλημα ακόμη κι αν γυμνάζεστε με μεγάλα βάρη. Απλά το ορμονικό προφίλ της γυναίκας δεν βοηθάει

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


# Η πρότασή μου για τον τρόπο που πρέπει να γυμνάζονται οι γυναίκες , ΜΕ ΒΑΡΗ !

Προφανώς και ο τρόπος που θα γυμναστεί κάποιος , έχει απόλυτη σχέση με το ποιος είναι ο στόχος του , τι θέλει να πετύχει ! Η πλειοψηφία των γυναικών όμως , στα γυμναστήρια έχει μία και μοναδική επιθυμία : Σύσφιξη , γράμμωση και  SUPER οπίσθια (υπάρχει σχετική προηγούμενη ανάρτηση).   Η σωστή αερόβια προπόνηση δεν

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


# ΚΟΙΛΙΑΚΟΙ ΑΠΟ…… ΣΠΙΤΙ !

Κοιλιακό λίπος Ταλαιπωρεί γυναίκες αλλά και άντρες. Είναι αλήθεια ότι η διατροφή παίζει πολύ σημαντικό ρόλο ! Η εικόνα της κοιλιάς σας μπορεί να βελτιωθεί αν τρέφεστε υγιεινά και αν πίνετε άφθονο νερό και πράσινο τσάι. Αν όμως δε γυμνάσετε τους κοιλιακούς σας δε θα αποκτήσουν ποτέ γράμμωση. Σταματήστε να κάνετε αμέτρητους κοιλιακούς συνέχεια μέσα

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


# 5 SOS ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ

Οι γυμνασμένοι γλουτοί και γενικά τα γυμνασμένα πόδια ήταν, είναι και θα είναι για πάντα σημείο αναφοράς σ’ ότι αφορά το ανθρώπινο σώμα και ειδικά το γυναικείο! Είναι άλλωστε το σημείο που μαγνητίζει όλα τα βλέμματα ειδικά στα γυμνασμένα άτομα είτε βρίσκονται στην παραλία, είτε στο γυμναστήριο ή στο δρόμο όπως επίσης και μία επίπεδη

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


# Ασκήσεις για την Μέση- Πρόληψη και Αποκατάσταση

Αφιέρωσε 5 Λεπτά από το χρόνο σου για τις παρακάτω ασκήσεις και δε θα χάσεις !! Ο πόνος στη μέση είναι ένα συχνό πρόβλημα πολλών ασκουμένων και μη , που προκαλείται από πολλούς παράγοντες , όπως : η υπερβολική ένταση , η κακή στάση του σώματος , η καθημερινή φόρτιση της σπονδυλικής στήλης και οι

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


# ΛΙΩΣΕ ΤΟ ΛΙΠΟΣ ΤΩΡΑ . Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΟΔΗΓΟΣ !

*18 tips για να φτιάξεις ένα πιο λεπτό και μυώδες σώμα. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να στραφείς σε εξαντλητικές υποθερμιδικές δίαιτες, οι οποίες επιβραδύνουν το μεταβολισμό σου και σε κάνουν να χάνεις λιγότερο λίπος. «Αντίθετα, με μικρές διατροφικές αλλαγές θα πετύχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα, χωρίς να καταπονήσεις το σώμα σου και η απώλεια βάρους

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


# 5 παραλλαγές PUSH UPS για μεγάλη απόδοση

Ποια είναι η ιδανική άσκηση για όγκο που παραμελείς; Οι κάμψεις. Το καλύτερο γυμναστήριο είναι το σώμα σου. Γι’ αυτό αν θέλεις τέλειο σώμα, ιδανικά φτιαγμένο, τότε πέσε στο πάτωμα και πάρε κάμψεις. Μην το βλέπεις ούτε ως ταλαιπωρία ούτε ως καψόνι. Μπορεί να θεωρούνται άσκηση κορμού αλλά οι κάμψεις δεν γυμνάζουν μόνο το στήθος,

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


# ΠΟΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΛΗΨΗ ΘΕΡΜΙΔΩΝ

ΑΠΛΑ ΜΑΣΗΜΑΤΙΚΑ Πιάσε το κομπιουτεράκι, κάνε απλές πράξεις και θα έχεις μπροστά σου το πλάνο που χρειάζεσαι για να αποκτήσεις το σώμα που πάντα ήθελες. 1. Υπολόγισε Πόσες Ωρες Γυμνάζεσαι την Εβδομάδα Σημείωσε τόσο τις προπονήσεις ενδυνάμωσης όσο και τις αεροβιες. Επίσης, μπορείς να συμπεριλάβεις κι άλλες δραστηριότητες, όπως μπάσκετ ή πολεμικές τέχνες. 2. Διάλεξε

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


# «spiderman Push Ups» – Η άσκηση για ατσάλινους κοιλιακούς !

Είναι μια άσκηση που γίνεται πολύ εύκολα παντού: στο σπίτι,στο ξενοδοχείο,στην ύπαιθρο. Δεν χρειάζονται βάρη,δεν χρειάζεται πρακτικά τίποτα. Πάρτε την κλασσική θέση για πουσάπς/push ups. Όπως χαμηλώνετε τον κορμό σας προς τα κάτω φέρτε το γόνατό σας προς τον αντίστοιχο αγκώνα. Επαναλάβατε από την άλλη μεριά και συνεχίστε για τουλάχιστον 30″. Προσπαθήστε να μην περιστρέφετε

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


# ΚΑΨΕ ΛΙΠΟΣ, ΟΧΙ ΤΗ ΜΕΡΑ ΣΟΥ

«με παραλλαγές των παραδοσιακών ασκήσεων με το βάρος του σώματος» * Για να έχει διάρκεια ένα τόσο εντυπωσιακό αποτέλεσμα, πρέπει το πρόγραμμά σου να είναι γεμάτο από αερόβια δραστηριότητα κι ασκήσεις με το βάρος του σώματός σου. ** Δοκίμασε το παρακάτω fast track πρόγραμμα, εκτελώντας τις ασκήσεις με τη σειρά που εμφανίζονται. ΚΑΝΕ 1 ΛΕΠΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ