# Κλειστά Γυμναστήρια ;; Κανένα Πρόβλημα. The Holiday Workout !!

Ένα πρόγραμμα «φωτιά» για καύση λίπους και Βελτίωση της αερόβιας ικανότητας , χρησιμοποιώντας μόνο το σώμα σας. Κοιτάξτε , όλοι αγαπούν την περίοδο των διακοπών , όλα τα ταξίδια , τα γλυκά κλπ κλπ. Πάντα όμως θα υπάρχει έστω λίγος χρόνος για ένα Workout.  Το παρακάτω πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο για να αυξήσει τον καρδιακό ρυθμό σας

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


# Το Πρόγραμμα »Βόμβα» Ενάντια στις Θερμίδες των Εορτών.

Μπορείς να το κάνεις  κάτι γι ‘αυτό τον ογκόλιθο των 5.000 θερμίδων που βάζεις στο στομάχι σου σε κάθε περίοδο εορτών ? ΜΠΟΡΕΙΣ  The Workout Ολοκληρώστε 30 δευτερόλεπτα για κάθε άσκηση. Ξεκουραστείτε για 60 δευτερόλεπτα μετά από κάθε άσκηση και επαναλάβετε για 3 φορές. Κάθισμα και ταυτόχρονα πιέσεις ώμων με λάστιχο Άλματα δεξιά – αριστερά , ένα –

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


# Το απόλυτο όργανο εκγύμνασης , είναι το Σώμα σου ! 20 Ασκήσεις με το βάρος του σώματός σου .

Oι ασκήσεις που μπορείς να εκτελέσεις και να επιλέξεις είναι αμέτρητες. Το μόνο που χρειάζεσαι είναι το βάρος του σώματος σου, τη φόρμα σου και ένα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια. Με αυτόν τον τύπο άσκησης , αυξάνεις τη λειτουργικότητα, την ευλυγισία, την σταθερότητα και τη δύναμη και μειώνεις το λίπος στο σώμα σου. Κάνε ασκήσεις με

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


# L-Καρνιτίνη: Τη χρειάζεσαι ή όχι ;

Η L-καρνιτίνη συντίθεται στο σώμα από το συκώτι και τα νεφρά από τα αμινοξέα λυσίνη και μεθειονίνη. Ανεξάρτητα από το αν οι στόχοι σου είναι να χάσεις λίπος ή να αποκτήσεις μυς, οι πιθανότητες να το πετύχεις θα αυξηθούν σημαντικά εάν πάρεις L-καρνιτίνη αρκεί να μην είσαι αρχάριος και να ακολουθείς συγκεκριμένο πρόγραμμα άσκησης και

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


# Η Προπόνηση που θα αντικαταστήσει τις »χαμένες» μέρες !

Ένα πρόγραμμα για το σπίτι. Είναι γρήγορο, χωρίς βάρη, αλλά εξαιρετικά δυναμικό για όλο το σώμα. Έχεις 1 λεπτό για να ολοκληρώσεις την κάθε άσκηση Ο στόχος είναι να κάνεις κάθε μία από τις παρακάτω ασκήσεις σε λιγότερο από ένα λεπτό – ιδανικός χρόνος είναι τα 30’’. Μόλις ολοκληρώνεις μία άσκηση, ξεκουράσου για τα υπόλοιπα

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


# Πώς θα κάνεις το μεταβολισμό σου να «τρέξει» λίγο πιο γρήγορα !

Όσο περνούν τα χρόνια, και ήδη μετά την ηλικία των 30, ο ρυθμός του μεταβολισμού σταδιακά μειώνεται, πέφτοντας μετά τα 40 ακόμη και κατά 5% για κάθε δεκαετία που περνά. Και αυτό γιατί αφενός μεταβάλλεται η αναλογία του λιπώδους ιστού σε σχέση με τον μυϊκό, ενώ παράλληλα μειώνεται και η έκκριση της αυξητικής ορμόνης και

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


# ΜΙΑ ΤΡΟΜΕΡΗ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΨΕΙΣ ΛΙΠΟΣ !

WorkOut    1 1ος Γύρος Burpees Mountain Climbers Jumping Jacks Κάνε 3 κύκλους : 10 επαναλήψεις στον πρώτο , 15 στο δεύτερο , 20 στον τρίτο , ΧΩΡΙΣ να σταματησεις – ΧΩΡΙΣ διαλείμματα !!!! Σχοινάκι για 3 λεπτά Ξεκουράσου 1-2 λεπτά. 2ος Γύρος Περπάτημα με προβολές με  kettlebell  (εναλλαγές κάτω από κάθε πόδι) Push ups Προβολές με

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


# Το Πρόγραμμα που θα αλλάξει το σώμα σου !!

Για να ενεργοποιήσεις το μεταβολισμό σου ξεκίνα τη μέρα σου μ’ ένα πρόγραμμα που σου δίνει ώθηση. Κάνε όσο περισσότερους κύκλους μπορείς μέσα σε 20 λεπτά, προχωρώντας από τη μια άσκηση στην άλλη χωρίς ξεκούραση. Με μια αναθεώρηση του προγράμματος διατροφής σου , τα αποτελέσματα θα είναι εκπληκτικά. Ξεκινάμε !!!! Άσκηση 1 Burpees Στάσου όρθιος

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ