# ΚΑΨ’ ΤΑ ΟΛΑ ΜΕ Kettlebell

Προπόνηση σχεδιασμένη από τον Mike Boyle, καθηγητή φυσικής αγωγής. ΙΔΑΝΙΚΗ ΓΙΑ… να αυξήσεις το μεταβολισμό σου, να βελτιώσεις την κινητικότητα και να αποκτήσεις λειτουργική και αποδοτική δύναμη και έκρηξη. ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ Kettlebell των 20 κιλών (το βάρος εξαρτάται από τη δύναμη και τις ικανότητες σου). Επικεντρώνεται… στο χτίσιμο μυών, αερόβιας ικανότητας και κινητικότητας και στο κάψιμο

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


# ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΟΥ ΜΕ 9 ΑΣΚΗΣΕΙΣ , ΧΩΡΙΣ ΒΑΡΗ

*Αύξησε το μεταβολισμό σου, βάλε μυϊκό όγκο και xτίσε σώμα. Θα δεις θεαματικά αποτελέσματα και σίγουρα θα θέλεις κι άλλο. Κάνε την κάθε άσκηση 60 δευτερόλεπτα και σταμάτα μόνο αν χαλάσεις την τεχνική σου. Εκτέλεσε τη μία άσκηση μετά την άλλη χωρίς ξεκούραση. Οταν κάνεις όλες τις ασκήσεις, τότε ξεκουράσου 60 δευτερόλεπτα. Συμπλήρωσε συνολικά 4

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


# Τροφές που ενισχύουν το μεταβολισμό σου.

Τι είναι ο μεταβολισμός; Μεταβολισμός ονομάζεται, το σύνολο των βιοχημικών διαδικασιών που λαμβάνουν μέρος σε έναν οργανισμό με σκοπό τη διατήρησή του στη ζωή, την ανάπτυξη, την κίνηση και την πέψη, καθώς και τη μεταφορά θρεπτικών συστατικών στα σημεία όπου απαιτούνται. Για τη λειτουργία του απαιτείται η κατανάλωση ενέργειας (θερμίδων). Ο βασικός μεταβολικός ρυθμός εξαρτάται

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


# Τι είναι αυτό που ρίχνει το ανοσοποιητικό σου ;

Το ανοσοποιητικό σου σύστημα είναι ένα περίπλοκο δίκτυο κυττάρων, ιστών και οργάνων που συνεργάζονται για να υπερασπιστούν τον οργανισμό σου από τα μικρόβια και τους «ξένους» εισβολείς, όπως τα βακτήρια, ιούς, τοξίνες και παράσιτα. Περίπου το 90% του ανοσοποιητικού σου συστήματος αποθηκεύεται στα τοιχώματα του εντέρου, οπότε αν το έντερό σου δεν είναι υγιές, δεν

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


# 5 Απαιτητικές Ασκήσεις TRX για ένα Δυνατό Full-Body WorkOut !

Είστε φανατικοί υποστηρικτές της προπόνησης μόνο με βάρη ; Δοκιμάστε τις παρακάτω ασκήσεις με ιμάντες αιώρησης που θα σας κόψουν τη μαγκιά και θα σας δώσει την προπόνηση για αν χτίσετε μυς , που τόσο πολύ ποθείτε . Αν έχετε βαρεθεί τις συνεχόμενες κυκλικές προπονήσεις σε  20 διαφορετικά μηχανήματα  για να κάνετε μια Full-Body προπόνηση , δοκιμάστε TRX Suspension Training  (μια

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


# ΟΙ 30 ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ Bodyweight ΑΣΚΗΣΕΙΣ (slideshow) για να τις κάνεις παντού.

Ένας τρόπος χωρίς εξοπλισμό , για να κάψετε λίπος και να χτίσετε μυς !   Όταν μπαίνετε στο γυμναστήριο και κάθε πάγκος ή κάθε μηχάνημα έχει καταληφθεί από ένα σωματώδη , δυνατότερο τύπο  ή ακόμα χειρότερα  από κάποιον που κάνει συνεχόμενες ασκήσεις στο χώρο της  Squatιέρας ,  θα μπορούσατε απλά να κάνετε μεταβολή , να πάτε μια βόλτα έξω από το γυμναστήριο ,

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


# Τα Οφέλη της Πρωινής Προπόνησης

Σίγουρα για πολλούς δεν είναι και η καλύτερη επιλογή , αλλά υπάρχουν λόγοι , τουλάχιστον , για να το δοκιμάσεις. Έχουμε και λέμε.. Παλαιότερα, μια μελέτη ανέφερε ότι τα εν λόγω επίπεδα τεστοστερόνης είναι υψηλότερα το πρωί. Στη συνέχεια, ακούστηκαν και διαβάστηκαν πολλά σχετικά με το ότι το πρωί είναι η καλύτερη στιγμή για να

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


# ΓΛΥΚΑΙΜΙΚΟΣ ΔΕΙΚΤΗΣ – Οτι πρέπει να ξέρεις

Είναι σημαντικός όχι μόνο για τους διαβητικούς και για όσους θέλουν να χάσουν κιλά ευκολότερα, αλλά και για την υγεία και την ευεξία όλων μας. Ας τον «αποκωδικοποιήσουμε», λοιπόν… Τον τελευταίο καιρό, ακούμε συχνά τους ειδικούς να λένε ότι για να χάσουμε ευκολότερα τα περιττά κιλά που μας ταλαιπωρούν, θα πρέπει να καταναλώνουμε περισσότερα τρόφιμα

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


# ΚΑΨΕ ΛΙΠΟΣ, ΟΧΙ ΤΗ ΜΕΡΑ ΣΟΥ

«με παραλλαγές των παραδοσιακών ασκήσεων με το βάρος του σώματος» * «Για να έχει διάρκεια ένα τόσο εντυπωσιακό αποτέλεσμα, πρέπει το πρόγραμμά σου να είναι γεμάτο από αερόβια δραστηριότητα κι ασκήσεις με το βάρος του σώματός σου» ** Δοκίμασε το παρακάτω fast track πρόγραμμα, εκτελώντας τις ασκήσεις με τη σειρά που εμφανίζονται. ΚΑΝΕ 1 ΛΕΠΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


# Οδηγός επιλογής Massage

Ένα από τα καλύτερα -και απολαυστικότερα- αντίδοτα, είναι η χαλάρωση μέσω ενός μασάζ. Μερικές κατάλληλες μαλάξεις στους κουρασμένους μυς σου, έχουν ευεργετικά αποτελέσματα στην υγεία, την πνευματική σου οξύτητα και τη σωματική αντοχή σου. Ο παρακάτω οδηγός θα σε βοηθήσει να διαλέξεις το μασάζ που έχεις ανάγκη. -Αθλητικό / Θεραπευτικό Οι μαλάξεις είναι παρόμοιες με

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ