# 15-MINUTE LEG WORKOUT ΓΙΑ ΤΡΟΜΕΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ !

    Γι΄αυτή την προπόνηση θα χρειαστούμε μία μπάρα με κιλά για Front Squat (καθίσματα με τη μπάρα μπροστά) και ένα «έλκηθρο» που μπορείτε να τραβήξετε προς τα μπροστά με τη βοήθεια ενός ιμάντα (ή TRX). Αν δεν έχετε τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε ένα «έλκηθρο» , προσπαθήστε να βρείτε κάποιο άλλο αντικείμενο για να εκτελέσετε με παρόμοιο τρόπο την

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


# ΠΟΝΟΣ ΣΤΑ ΓΟΝΑΤΑ «Τι Πρέπει Να Γνωρίζετε»

**Τα γόνατα στηρίζουν το σωματικό μας βάρος όταν στεκόμαστε όρθιοι ή κινούμαστε, παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην απορρόφηση των κραδασμών και συμμετέχουν ενεργητικά σε κάθε κίνηση των ποδιών: βάδισμα, ανεβοκατέβασμα σκαλοπατιών, τρέξιμο, άλμα, κολύμπι. Αίτια πόνου στα γόνατα Τουλάχιστον στο 50% των προβλημάτων η αιτία είναι κάποια ανατομική ανωμαλία της άρθρωσης που δεν γίνεται έγκαιρα αντιληπτή,

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


# «Fit» Κέικ με επικάλυψη σοκολάτας !

Υλικά : 2½ φλιτζ. αλεύρι ολικης αλεσης 1 φλιτζ. καστανη ζάχαρη ½ φλιτζ. γάλα 1,5% σε θερμοκρασία δωματίου 120γρ. Βουτυρο χαμηλο σε λιπαρα, σε θερμοκρασία δωματίου 4 αβγά σε θερμοκρασία δωματίου 2 κουταλάκια μπέικιν πάουντερ ½ κουταλάκι σόδα 2-3 κουταλιές Βουτυρο για το άλειμμα αλεύρι για το αλεύρωμα Σοκολάτα υγείας +50% κακάο για την επικάλυψη

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


# Φτιάξε τα δικά σου Μπισκότα Πρωτεϊνης !

Ένα Τέλειο Σνακ Υλικά: 250 Αλεύρι Ολικής Άλεσης 50γρ Βρώμη 100γρ ελαιόλαδο 90γρ μελι θυμαρίσιο 50γρ. μαύρη ζάχαρη 60 γρ. συμπλήρωμα πρωτεΐνης (σοκολατα ή βανιλια) Ξύσμα από ένα πορτοκάλι 2 αυγά 65γρ κουβερτούρα ψιλοκομμένη Εκτέλεση: Τοποθετούμε στο μπολ του μίξερ τα υλικά μας και μόλις γίνουν μια μάζα με βρεγμένα χέρια πλάθουμε το μειγμα στο σχημα

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


# ΔΩΣΕ ΟΓΚΟ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ !

Τρεις αποτελεσματικοί και γρήγοροι τρόποι &  6 ασκήσεις για να χτίσεις δυνατά και μεγάλα χέρια. ΑΣΚΗΣΕΙΣ 1. Ελξεις με κλειστή λαβή Πιάσε μία μπάρα έλξεων με δεύτερη λαβή (λαβή από κάτω). Οι παλάμες σου πρέπει να απέχουν 50 εκατοστά η μία από την άλλη. Κρεμάσου με τα χέρια τεντωμένα. Σπρώξε το σώμα σου προς τα

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


# Κάψε θερμίδες κι αύξησε την αντοχή σου με την απόλυτη άσκηση για όλο το σώμα !

Τα BURPEES είναι μία άσκηση που μπορεί να φτάσει την αντοχή σου σε άλλο επίπεδο.  Είναι μια άσκηση που συνδυάζει δύναμη , αντοχή και εκρηκτικότητα. Βάλε τα Burpees στο πρόγραμμα γυμναστικής σου και κάψε λίπος σαν τρελός/ή !! Η ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ :   Να φτάσεις τα 90 Βurpees σε 15 Λεπτά ΟΔΗΓΙΕΣ : Ξεκίνα με το επίπεδο 1  κάνοντας 6 επαναλήψεις σε 1

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


#4 ΑΝΤΙΣΥΜΒΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΙΚΕΣ (interval) ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΜΕΓΙΣΤΗ ΚΑΥΣΗ ΛΙΠΟΥΣ !

Κατεβείτε από το διάδρομο και πάρτε θέση για μια υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση με 4 διαφορετικούς μοναδικούς τρόπους (HIIT). Η διαλειμματική άσκηση καίει το λίπος , «τονώνει» ( ή χτίζει ) τους μύες , δίνοντάς σου θεαματικά αποτελέσματα σε λιγότερο χρόνο απ΄ ότι οι παραδοσιακές Cardio προπονήσεις. Αλλά αυτό που ίσως δεν ξέρεις και δε

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


#ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ Η ΓΛΟΥΤΕΝΗ ;

Παίζει πολύ τελευταία.. Για να δούμε τι ειναι λοιπόν.. Η λέξη αυτή αντηχεί σε όλο το star system τα τελευταία χρόνια, ως η μαγική διατροφική ανακάλυψη που θα λύσει όλα τα προβλήματα. Η Miley Cyrus, η Cate Blanchett και η Stacy Keibler είναι μόνο μερικές από τις επώνυμες που δηλώνουν φανατικές πολέμιοι της γλουτένης και

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ